lördag 10 juli 2010

I.D.

Mineralsmink. Jag har pratat om det så länge. Annelie har det och Anna har det. Men så dyrt, så svårt med alla tusen olika tillbehör och grejer. Hur skall man lära sig?

I födelsedagspresent fick jag ett startkit med mineral foundation och borstar av märket I.D. av Annelie!!! Så glad verkligen! Har experimenterat hemma och måste visa resultatet!


Detta är 9 timmar efter att jag sminkade mig! Det kanske inte är så tydligt, men huden är inte blank, inte fet, bara helt perfekt! Jag älskar det! Jag känner mig helt nysminkad!


Detta var kitet bestående av 2 stycken foundation, ett solpuder som jag använder som rouge, en concealer och en finish! 3 penslar/borstar för olika täckande applicering. Så glad verkligen!


Efter mitt möte i onsdags tröstshoppade jag lite. Hittade dessa örhängen som kändes väldigt Mia:)

Så tack Annelie för att du gör min värld och mig vackrare, bättre och mer lycklig! Älskar dig mer än allt!

Mia

1 kommentar:

  1. du kan beställa Id smink med mig från skolan till inköpspris om det e något du vill ha så give me a call=)

    SvaraRadera