torsdag 15 juli 2010

Drömmar

Drömmar är mitt problem just nu. Jag drömmer hela nätterna, livliga, otäcka, konstiga drömmar. När jag vaknar har jag alltid huvudvärk och känner mig trött.

Den vanligaste drömmen är att jag tappar alla tänder. Jag är förtvivlad och rädd och det är så verkligt. När jag vaknar är jag helt förstörd och vet inte om tänderna är kvar.

I dag vaknade jag och kände mig så besviken på mig själv, tom, ledsen. Drömde att jag var intresserad av någon annan och smög med det för Jonas. Jag hade inte ens dåligt samvete. Kanske är det en rädsla för att det skall hända mig, eller Jonas och att jag skall förlora det mest värdefulla jag har i livet.


Fiskmåsarna har kul utanför fönstret iaf.
Nu skall jag läsa artiklar i mängder.

Mia

1 kommentar:

  1. Upp o hoppa! =) bra tänkt, mina artiklar ligger på hög, har inte tid med dom för jag måste ju blogga... (eller?) dags för en ny liten post? (hoppas jag inte väckte dig... =) )

    SvaraRadera