måndag 23 april 2012

Soligt ute ger mig energi

Jag har haft en sån sjukt bra dag! Kanske för att solen har lyst idag?
Vet inte egentligen vad jag gjort men har fått massor gjort ändå, bäst är jag!

Packat massa Traderagrejer och skickat, varit på jobbet och fixat och pratat med massa människor, städat lägenheten och på vinden, lagat mat, rensat datorn och tränat!

Imorgon kommer jag säkert ha en jätteseg dag bara för det, det ska bli varmt men eventuellt lite regn. Det är helt sjukt hur vädret påverkar min energi. Riktigt sprudlade när jag var ute och promenerade, älskar verkligen vår och sommar i Sverige!
Har fortfarande hur mycket kläder som helst kvar att lägga ut på Tradera men deras applikation har inte fungerat så väl de sista dagarna. Jag har säkert att göra ett par veckor till. Det tar sjukt mycket tid att sälja sakerna och jag hade aldrig gjort det om jag inte varit sysslolös...



- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar