tisdag 10 april 2012

Idag

Jag är fortfarande galet trött efter disputationen, sover länge och har ingen lust att göra nått. Vädret hjälper kanske inte direkt till, men hoppas att det blir varmare nästa vecka.

Det här har jag tänkt på idag:

Ångest - Jag undrar om jag skulle vara samma människa utan den. Kanske är det bara nått jag måste lära mig att hantera. Jag känner mig ju inte deprimerad längre men ångesten är kvar. Men jag vill inte äta antidepressiva för alltid. Vi får se när jag har läkarbesök nästa vecka.

Språk - Känner att jag slår upp fler och fler ord när jag skriver på svenska och finner det störande. Jag har ju som alltid många språkliga funderingar och tycker att språk är intressant. Idag har jag undersökt från var ordet 'kackerlacka' härleds.

Mobilskal - Jag har köpt detta skal till min telefon på Tradera för 1 krona. Jag gillar det och jag kan alltid hitta min telefon i väskan och på bord när man är med andra!



Det roligaste spelet just nu - Triple Town. Sjukt kul och beroendeframkallande.



Middagen i lördags hos mamma - Det var verkligen jättetrevligt och maten som jag bad henne laga var perfekt.

Present - Jag fick en jättefin liten sminkväska av IM på jobbet som hon sytt själv. Har redan använt den och tycker jättemycket om den!



Inorgon skall jag göra nått vettigt tänkte jag...

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar