onsdag 18 april 2012

Jag=hycklare=hamster

Seriöst. Jag som jämt tjatar om att jag gillar att leva minimalistiskt och rensar ut skit etc. Skitsnack. Nu har jag rensat! Jag tror att jag blivit lite skadad av tidigare förhållanden då de har sparat såna sjuka mängder skräp. I och för sig så har jag nästan inget på vinden eller källaren, bara ett par krukor, vinterkläder, resväskor och sånt.
Men jag borde ju rensa här i lägenheten oftare.
Vilken frihetskänsla:)
Hittade denna namnskylt från McDonalds! Nostalgi på den.


Nått som fanns i alla sju lådor jag städade idag var batterier. Jag har inte räknat dem men det är säkerligen 60 stycken där. Skall i fortsättningen sluta sprida ut dem...





Dessa två lådor har inte gått att öppna på ett år. Nu är de nästan tomma. Jippi!


- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar