fredag 25 november 2011

Första advent

Idag har jag för första gången på säkert två veckor haft en lugn dag.
Mitt manus är äntligen inlämnat för granskning, alla disputationer är avklarade, mamma är opererad igen (och överlevde). Så nu på morgonen hade vi gruppmöte och nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Jo, det är väl klart att jag gör, men det är inget som är akut.

Det känns bra. Inga planer för helgen mer än fest ikväll vilket också känns jätteskönt. Skall bara vara hemma och ladda inför nästa vecka då det händer lite mer igen. Läkarstämman bland annat.

                Jag känner mig såhär...                                 När jag borde känna mig såhär...


1 kommentar:

  1. Klart du borde vara lika energisk som en uttorkad disktrasa! Gick disputationen bra?
    Lovar att äta en Paneng på stranden i Koh Lipe åt dig.

    SvaraRadera