torsdag 3 november 2011

Dålig uppdatering

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering... Jag hinner bara inte riktigt med att tänka just nu.
Jag har väldigt mycket att göra på jobbet för tillfället men det känns kul! Det går framåt och jag känner mig motiverad att få allt att bli bra. För nu är det bara det sista som krävs för att jag skall bli DOKTOR I MEDICIN och det känns just nu som att det är kul att kämpa för det och för att det skall bli bra. Men jag tror att det kommer att bli det.

Sedan har jag lite andra saker som upptar min hjärna, men inget som jag vill prata om här direkt.
Men jag mår bra, min älskling mår bra och kanske ännu viktigare så mår VI bra.

Jag hoppas att det skall bli lite lugnare nästa vecka men fram till måndag kommer det nog bli mycket jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar