tisdag 4 september 2012

Crosstrainer minskar mina ledproblem

Kom på att jag inte tackat mina knän på senaste. Eller borde jag kanske egentligen tacka crosstrainern?

Sedan jag började köra crosstrainer istället för att springa/jogga/gå på löpbandet har jag i princip varit problemfri i knäna och i fötterna. Jag hade inga jätteproblem mer än att jag hade konstant ont (men det lär man sig hantera och tänker till slut inte så mycket på det) i mitt dåliga knä och i min dåliga vrist.

Men det har jag inte längre! Har i princip inga symptom alls från knäna och endast lite i min vrist då och då.
Sen är det väl klart att jag får ledvärk efter att jag kört ben på gymmet, men det gör jag ju bara en gång i veckan och inte varje dag som jag gör med crosstrainern.

Erkänn bäst?!

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar