onsdag 21 mars 2012

Tradera

Jag är så sjukt seg! Jag tror att jag håller på att bli sjuk igen, både jag och Jason är tjocka i halsen. Som tur är verkar det som att Jason blir ledig till helgen, han jobbar galet mycket nu.
Jag har fått hem massa fina kläder från Tradera men jag orkar inte visa, men jag ska någon dag.
Jag har hittat så mycket fint där och det är så billigt. Nu behöver jag inget mer känns det som. Köpte en orange klänning, en röd topp, en väska, en vit skjorta, en svart omlotttopp och en kjol. Allt för ca 300 kronor! Sakerna verkar inte ens vara använda.
Jag börjar nu dessutom känna mig lite nervös inför disputationen, har ingen energi känns det som. Men jag måste ju liksom. Skall ha grillning med min handledare i morgon, då kommer det nog kännas lite bättre tror jag. Det är svårt att veta vad man ska göra nu, inte lika konkret som att skriva boken.

Nu kommer Jason hem snart, ska fixa en macka till honom! Ciao!

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar