fredag 16 mars 2012

Efter disputationen

Min blogg är så sjukt tråkig just nu. Jag är så sjukt trött och känner mig stressad inför disputationen. Allt jag kan tänka på är allt jag ska göra när jag är färdig.

* Rensa bland alla en miljard papper som jag har liggandes i min byrå i köket
* Rensa på vinden och sälja alla jättefina kläder jag har som jag troligtvis aldrig kommer att använda igen
* Skriva in mig på arbetsförmedlingen och komma på vad jag vill göra och vad jag ska söka för jobb
* Bearbeta hela grejen med att livet nu börjar på riktigt och att jag måste komma fram till vad jag vill göra
* Man ska träna och vara snygg så klart, det blir ju lättare om man inte jobbar heltid
* Jag ska trappa ner mina antideppressiva och har bokat läkartid den 17 april
* Ekonomi, ekonomi, ekonomi... Ska jag ta körkort? Det är det perfekta tillfället men det kostar ju multum.

Men en sak i taget. Jag ser fram emot att Annelie kommer hem och att umgås med alla andra vänner. Det är liksom livet nu när man inser att man inte har så mycket annat. Och det känns himla bra!

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar