onsdag 7 mars 2012

Nu då?

Jobbade galet länge igår men fick som tur var godis av min handledare:)
Nu känner jag att jag nog får akta mig för total krash, jag är så sjukt trött! Gick och la mig vid 5 men låg mest och hade ångest över att avhandlingen var inskickad... Klockan halv sju när Jason gick till jobbet hade jag fortfarande inte somnat.
Somnade väl till slut och drömde mardrömmar om avhandlingen. Att printern dog, att spikbladet var helt fel etc.
Gick upp vid halv ett och godkände allt från tryckeriet då de hade satt ihop det åt mig.
Blev nästan euforisk, jag fattar inte att jag har gjort det där!? Helt sjukt! 138 sidor!
Somnade om och vaknade17.30, måste varit så sjukt trött! Då hade jag inte ätit nått på 24 timmar!


Som tur var hade jag ett och annat att sysselsätta mig med. Den senaste veckan när jag varit sjuk har jag låtit allt förfalla hemma. Så diskade, dammsög och storhandlade (för 1000 kronor) och lagade sedan middag.
Är så sjukt trött men nu gäller det ju att ladda inför disputationen, jag har mycket att fixa och läsa. Det ska bli så kul att få boken nästa vecka!


- Mia

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till att den är klar och därmed de sena nätterna, eller kommer du att ladda för disputationen på nätterna också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag tror att jag skall försöka hålla mig till dagarna =) Tack!

      Radera