fredag 16 november 2012

Kvalitetstid

Jag och Jason har gjort en förändring i våra liv. Varje vecka så spenderar vi en dag/kväll tillsammans då vi gör nått mysigt, bara vi två. Ingen TV eller spelande får förekomma utan vi äter nått gott och umgås istället. Det år svårare än man kan tro om man är van vid att hela tiden multitaska och göra fem saker samtidigt. Vanligtvis diskar jag, lagar mat, spelar mitt spel och plockar undan i lägenheten samtidigt. När vi äter kollar vi på TV och surfar på våra mobiler samtidigt.

Men nu börjar vi uppskatta det. Förra fredagen åt vi fläskfilé med rotfrukter i ugn och en champinjonstuvning som jag gjort. Det var seriöst den godaste champinjonstuvning jag någonsin ätit!
Tråkigt att man aldrig får bilder på oss två tillsammans men detta är ju bättre än inget.








- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar