onsdag 27 juni 2012

Min födelsedag

I måndags fyllde jag år! Fyllde 28 så det var ju inget märkvärdigt men min familj slog på stort :)
Lite middag hemma och sedan jordgubbar.


Jason fick också paket! Ett fiskespö med ett litet etui med drag i! Så kul! Fiskade en del när jag var yngre så det ska bli kul!


Hur söt är inte denna man? Och han är min:)


Min fina mamma och blommorna jag fick.





Presenter. En bok om Filippinerna som jag så gärna vill åka till innan det blir för exploaterat.
En dessertbok som inriktar sig på frukt.


Ett snorkelset med bakventil!!


Fick denna lilla ros av L, Strängnäsros. Den blommar tydligen bara ett par dagar om året. Den har den mest fantastiska lukt man kan tänka sig!! Placerade den nära sängen så att jag kunde lukta på den innan jag skulle sova. Mycket riktigt är den på väg att vissna nu.


- Mia

1 kommentar: