onsdag 13 juni 2012

En pissig-, sedan mysig- följt av pissig dag

Dagen började bra. Vaknade sent, tänkte promenera in till stan och kolla lite för Jason ville spela TV-spel hela dagen vilket jag är alldeles för rastlös för.

På vägen dit blev jag på skitdåligt humör och tänkte i mitt sinne ut hur jag skulle mörda alla patetiska idioter som finns i denna värld (väldigt normalt). Alltså vem är egentligen patetisk? Vem lägger ner energi på att gå omkring och hata och störa sig på människor? Jag blir så arg på mig själv! Det spädde på allt ännu mer självklart.

Träffade mamma i stan och vi hade det trevligt, vilket vände allt till mys! Hon hjälpte mig hitta ett par skor (vilket inte alla var det lättaste). Hon övertalade mig att köpa ett par dyrare skor, vilket ger mig ångest men samtidigt är det kul med snygga skor så klart! Provade alla löparskor på barnavdelningen men inga föll mig i smaken direkt. På damavdelningen hade de inte min storlek i de billiga varianterna.

Blev arg och uppgiven igen.

Till slut hittade mamma ett par som jag köpte, 799kr, nedsatta från 1399kr.
Vi fikade sedan och mamma föreslog att vi skulle gå o kolla på Chili som hade rea och jag hittade dessa för 39kr. Kul med tanke på att vi äter sallad varje dag:)
När jag kom hem blev det lite bättre men det blev sedan värre igen. Humörsvängningar alltså. Känner mig som en tonåring igen. Jag har dock en snäll man som drog ut mig på en löprunda. Förhoppningsvis sover jag bra inatt och morgondagen blir bättre.
- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar