söndag 8 januari 2012

Trettonhelgen

Har haft en väldigt trevlig helg med vänner. Sammanfattar den med några bilder. Idag börjar vi kolla på Lost, en av världens bästa serier om man frågar mig.


Vi har varit på Kings Head och umgåtts och efter det köpte vi hamburgare. Grejen är att jag aldrig äter den när jag väl kommer hem. Men den blev en bra lunch:)


Jag har klippt mig. Samma som alltid förutom att underhåret är mörkare.


Ännu en fantastisk solnedgång sedd från vardagsrummet.


Min käraste vän Annelie har flyttat till Norge med sina små underbara råttor.


- Mia

2 kommentarer:

  1. Ser bra ut i haret!
    Smugglar din kompis rattorna over gransen? Det ser sa ut...

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det gör hon inte, men hon hade med de till jobbet och då hade hon de i väskan. Alla papper och veterinärintyg var fixade=)

    SvaraRadera