onsdag 4 januari 2012

Full rulle

Det är verkligen full rulle här nu. Avhandling skall skrivas, manus skall färdigställas, håret skall klippas, kroppen skall tränas, hemmet skall städas etc. Jag har även gett mig själv köpstopp i januari och skall försöka att inte slösa så mycket pengar. Jag har ju faktiskt bara tre månader kvar med lön, sedan vet jag inte vad som händer.
Men trots allt så känns det väldigt bra. Jag är väldigt tacksam för det.

Stormen har i natt gjort så att jag inte kunnat sova, men jag är igång nu och det känns bra.
Måste fortsätta nu men skall försöka fixa upp lite bilder från nyår ikväll.

2 kommentarer:

  1. Lycklig bild!

    Kram
    A-C

    SvaraRadera
  2. Mia, det är kutym att ange vem som är fotograf när man postar någon annans bild :p

    Ska skicka dig på kurs i nätetikett! Hihi

    SvaraRadera