fredag 20 januari 2012

O så var det fredag igen då ja...

Tankar från dagen:

Vi började dagen på jobbet med ett intressant möte. Bland annat kom det upp saker som hur rökning och antidepressiva mediciner kan påverka kan påverka patienter positivt och negativt. Det var väldigt intressant med tanke på att jag själv har erfarenhet av detta.

Jag har nu spaltat upp hela min avhandling och känner att jag har en plan för hur allt skall läggas upp. Jag har ju dock inte börjat skriva särskilt mycket men så länge man har en plan så...

Jag och en tjej från jobbet har varit och handlat en lite present från avdelningen till en medarbetare som fyllde 40! Det är alltid så kul att samla in pengar till människor som inte vet om det, de blir så glada! Vi åt dessutom lunch nere på stan och det var väldigt trevligt.

Ikväll hoppas jag på en after work med lite folk. Känns som att man behöver komma ut hela tiden och träffa folk. Sitta instängd på jobbet och skriva (läs: försöka skriva) gör att man blir lite snurrig i huvudet.

Helgen kommer nog bjuda på en del jobb och en del roligt. Min vän fyller år och det blir nog lite umgänge i helgen. Ser fram emot detta.

Jag vaknade dessutom i morse och kände mig frisk! Det var verkligen en tvådagarsförkylning, skönt! Dags att jobba lite till innan det blir en eller fem öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar