lördag 3 april 2010

Mot flygplatsen

Buhuu!

Kramar från Mia och Jonas

1 kommentar:

  1. Har suttit och läst inte bara dina inlägg om Indien utan nu även om Thailand, Malaysia och Singapore.
    I vinter drar jag och min dotter iväg på 3 månaders backpacking i Asien och vår resan går nästan som er. Indien - Nepal - Tibet - Kina - Bangkok - Chiang Mai - Bangkok- Koh Tarutao - Koh Lipe - Langkawi - KL - Singapore - KL - flyg till indien. Spännande att läsa och kanske, kan vi klämma in ett besök på koh Siboya också. Vi skulle åkt till Perhentian men vädret ska inte vara så bra i januari där.
    Har en del frågor:
    1. Såg ni hade iPhone med er, blev inte det ruskigt dyrt?
    2. Vad hette stället ni åt på på Langkawi, jag antar det var på Pentai Cenang?
    3. Jag driver en blogg som heter Magbloggen, där jag visar magar av alla storlekar och former, visar gärna upp din och Jonas magar om jag får? Länkar självklart hit om du vill det :)
    Inte omöjligt att jag dyker upp med mer frågor, hoppas det är ok?

    SvaraRadera