fredag 23 april 2010

Kontrollerad oordning

Jag hatar stök. O jag stör mig så på pappershögar överallt. Eller kläder som ligger o skräpar på golvet, i soffan eller annorstädes.
Detta betyder inte att det är total avsaknad på detta i mitt hem. Men det skall vara en kontrollerad oordning.
Kläder som ligger i vardagsrummet kan ligga där och inte i garderoben om de ligger i en ihopvikt hög på ett ställe. Samma med papper om de ligger på ett ställe i köket o inte utspridda i hela lägenheten.
Nu på morgonen har jag gjort mitt stök än mer kontrollerat, min pappershög är borta! Nöjd!

Snart dusch och off till jobb! Vaccinpeket kom tillbaka igår, en av reviewerna var inte nöjd, men det mesta var skitsaker som: "The word secreted should be secreting". Lite fix med det samt med tillgodoräknande av doktorandkurserna.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar