måndag 22 mars 2010

Mias trötta tankar

Jag är helt slut idag. Ligger inne på Gecko i sängen. Axeln värker efter den tunga ryggsäcken. Urlakad. Sömnen har varit sådär de senaste dagarna. Jag drömmer. Konstiga, sjuka drömmar. Fulla med olyckor och människor jag älskar dör eller skadas. Eller så är det människor jag inte träffat på ett tag som figurerar. Tröttsamt. Jag tänker på det på dagarna också så jag är lite disträ.
Iallafall, jag måste skriva lite...

Mamma: älskar dig o hoppas du mår bra. Du får aldrig lämna mig.
Annelie: tänker på dig dagligen o vill krama dig! Vad vore livet utan vetskapen om att du är där när jag kommer hem?
Elisabeth A B: drömde om dig o saknar dig. Jag hoppas att livet är bra. Jag ser fram emot skypedate snart! Det är tomt utan dig o du har en speciell plats i mitt hjärta.
Lina: kärlek till dig! Massa GT när jag kommer hem.

Andra som har förekommit är: världens bästa lillebror så klart (du är bäst), Jennifer som har det jobbigt just nu, hela familjen Agblad (Anna du var fantastisk när du sjöng Nightwish), våra nya vänner Doro o Aljoscha som rörde vid mitt hjärta o min själ på ett speciellt sätt.

Saknar er alla/ puss från Mia
*pussljud* Love u ! (som Doro hade sagt)

1 kommentar: