onsdag 24 oktober 2012

I'm back!

Jag är tillbaka nu. Under badrumsrenoveringen har livet varit helt efterblivet.
Gubbarna kom klockan 7.30 varje dag och Jason kunde sluta jobbet vid 02. Jag har ju problem att somna om efter att jag vaknat.
Och smutsen. Jag fattar ju att det dammar etc när de sågar, borrar och grejer men jag mår så psykiskt dåligt när det är smutsigt.
Jag fattar inte varför men jag står bara inte ut.

Men skit i det nu. Jag är tillbaka.
Och så här ser vårt badrum ut.





Jag har storstädat hela lägenheten också. Dammsugit och moppat golven, tvättar åtta (!) maskiner med tvätt inklusive handdukar, gardiner, lakan och duschdraperi, frostat av frysen. Jag har till och med tvättat elementen.
Jag är fortfarande helt slut och känner mig som en utvriden disktrasa ungefär. Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv igen.


- Mia

1 kommentar:

  1. Otroligt skönt när en sån pärs är över! Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera