fredag 11 maj 2012

Skor/sandaler whatever

När det var så varmt för någon vecka sedan så kände jag inte för att gå i mina stövlar eller stövletter. Det ser ju fel ut i värmen, det känns fel och det är varmt.
Jag har ju sneakers, men det känns inte heller rätt.

Jag tog då på mig flipflops men det kändes lite för avklätt. Tydligen har jag slängt alla andra skor, kan tänka mig att de blev äckliga under sommaren.
Så jag köpte dessa. Jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla dem eller ej men jag behöver några skor. Klacken är lite hög men de sitter väldigt bra på foten. Gillar vi dem?


- Mia

1 kommentar:

  1. Jag tycker att dina sandaletter är jättesnygga. Sköna?
    Här är tips på liknande, men inte med lika hög klack: http://www.jobi.se/footsoul/sandalett.html.
    Där finns fler snygga skor som är både sköna och prisvärda.
    Ha en skön sommar i alla skor!
    Mia

    SvaraRadera