onsdag 16 maj 2012

De bästa spelen för iPhone

De här spelen spelar jag just nu på min telefon. Jag älskar dem!
Swordigo är seriöst det bästa spelar hag någonsin spelat på iPhone.





Drt är lite Super Mario stuk på det hela.


Sedan spelar jag Robinson där man befinner sig på en öde ö och ska uppfinna saker (tex en yxa) för att ta sig därifrån genom att till slut uppfinna en radio.


Dragonvale spelar jag för att drakarna är så sjukt söta. Det händer inte så mycket men det är mysigt. Man har massa olika drakar från olika element tex vatten, luft, växter, jord, metall etc. Sedan kan man kombinera dessa i "the breeding chamber" och få massa nya söta drakar!








Till sist spelar jag Tap Paradise Cove där man är en nybyggare som utökar sin civilisation i djungeln typ.


Hälsningar tönten Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar