söndag 21 februari 2010

Shoes? Shoes!


Shoppingsöndag idag.
Köpte 2 par skor (höga stövlar, självklart inte de sandaletter jag hade tänkt mig till semestern)
En grovstickad tröja i akryl (aprikosfärgad)
Ett stort linne (aprikos)
En klänning, rosaaktig
En handcreme
Ansiktskräm
Ansiktstvätt

Jonas köpte en kameraväska och ett stativ till sin nya kamera som han går omkring o tar bilder med hela tiden... Män o deras prylar.

Till mitt försvar måste jag säga att inget var dyrt av det jag köpte. Tröjan/klänningen/linnet kostade 100 kronor styck, skorna kostade 475 kronor styck. Hudvårdsgrejorna var från apoteket o gick tillsammans på 150. Som hittat kan man tycka =) Dessutom så sponsrade Jonas ett av mina par skor litegrann...

Nu har det ätits middag; fläskfilé, potatis/morötter/rödlök i ugn med bearnaisesås till. Mycket gott. Avslutade med Marabou premiums nya choklad med marzipan i, very good!


Bilderna gör de inte riktigt rättvisa, men de var båda sjukt snygga, älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar