måndag 21 juni 2010

Midsommarveckan

Jag tänker anteckna vad jag skall göra, kanske kan det få mig att anstränga mig lite mer.

Kolla in min garderob... Den behöver städas. Allt ligger inslängt och inte i de färgkodade prydliga högar som de brukar ligga i.


Min skohylla är katastrof, måste fixa!


Veckans post ligger oöppnad på hallbyrån... Snart räkningsdags också, suck.


Jag skall även:
- fixa med reseräkning på jobbet och dela upp pengarna med Annelie samt betala för böckerna
- betala Anna för mina cigg och Jonas snus
- fylla 26 år på fredag
- ringa mamma som jag inte gjort tillräckligt
- komma på vad jag skall prata med min psykolog och läkare om på torsdag
- ha skitkul med alla vänner och min fantastiska extended family på fredag
- träna lite till i veckan och försöka skapa en rutin
- krama Jonas mer
- laga matlådor
- ringa fastighetsskötaren

Okej, jag skall försöka.

Mia

1 kommentar:

  1. Ojojoj vad mycket som skall hinnas med :-) gillar den där du skall krama mig mer :-D. Puss älskling

    SvaraRadera